موفق شدم!!!!!!
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 68894
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, :: 1:38 ::  نويسنده : Awesome!shima
پرشيااااااااااااااا دمت گرم.... دارم از خوشحالى و استرس ميميرم!!!!! به کمک يه دوست جديد شبيه به خودم بلاخره کار خودمو کردم!!! من.....من............من به دميز ميل زدم!!!هرچى هم عشقم کشيد بش گفتم....ميدونم جواب ميده.....بنظرتون جوابمو ميده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دارم سکته ميکنم! بش گفتم يه دختر ايرانيم سن و سالمم بش گفتم و خيلى چيزا ديه........نميدونم حالا چى ميشه!؟! از پرشيا ممنونم کمکم کرد اگه اون نبود نمى تونستم!!! يه کف مرتب به افتخارش بزنيددددد اگه ميز جوابمو داد چى؟؟؟واااااااى فکرشو که ميکنم يه جوريم ميشه!!! اگه جوابمو بده ميگم!......دعاکنيد جواب بده...جواااااااااااااااااااااب...(پرشيااااااا عاشقتم! اگه کارى داشتى يا بهم بگو کمک ميکنم...دمت گرم...دارمت) الان امکان اينکه نصفه شبى غش کنم خيلى زياده!من برم ببينم امشب خوابم ميبره يانه....!

نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت0:48---6 بهمن 1391
شیماااااا کجایییییییییی نکنه دمیز جواب داده تو غش کردی؟

اییی وااااااااااااااااااییییییییییی یییییییی شیمااا تو حالت خوبههههه بهوش بیاااااا
پاسخ:نه اصلن خوب نیستم اصلن...انگار نمیخواد جواب بده من که در هر دو صورت غش میکنم چه ج بده نده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: